دانلود موزیک - ترانه - موسیقی - آهنگ جدید - فیلم

دانلود موزیک و ترانه و موسیقی و آهنگ جدید و فیلم

دانلود موزیک - ترانه - موسیقی - آهنگ جدید - فیلم

دانلود موزیک و ترانه و موسیقی و آهنگ جدید و فیلم

آهنگ روزبه نعمت الهی بدون تو + به همراه متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت الهی بدون تو (با کیفیت اورجینال)

Download New Music Roozbeh Nematollahi Bedoone To

به همراه متن آهنگ و تیزر تصویری آهنگ

روزبه نعمت الهی بدون تو


منتشر شد برای دانلود آهنگ با کیفیت اورجینال روی لینک های زیر کلیک کنید.



متن آهنگ بدون تو روزبه نعمت الهی

وای وای از دل من از این دل غافل من که به چشمای تو دل بست
وای وای حسرت من آخرین فرصت من رفتی و خاطره هات هست
وای از این در به دری مردم از بی خبری بغض تو صدام از عشقه
وای از دست خودم از غمام خسته شدم وقت انتقام از عشقه

دل دیوونه دل دیوونه رو تن کوچه هنوز زخمای بارونه
دل دیوونه کی نمیدونه که چقدر حال من این روزا پریشونه
آره جون تو به جون تو زندگی مردنه این روزا بدون تو
دل دیوونه دل دیوونه رو تن کوچه هنوز زخمای بارونه دل دیوونه
وای از این در به دری مردم از بی خبری بغض تو صدام از عشقه
وای از دست خودم از غمام خسته شدم وقت انتقام از عشقه

دانلود آهنگ مسعود روح نیکان آشوب قلبم

دانلود آهنگ جدید مسعود روح نیکان آشوب قلبم (با کیفیت عالی)

Download New Music By Masoud Roohnikan Ashoobe Ghalbam

به همراه متن آهنگ و تیزر تصویری آهنگ

مسعود روح نیکان آشوب قلبم


این آهنگ هنوز منتشر نشده است بعد از انتشار آهنگ لینک های دانلود با کیفیت اورجینال قرار خواهند گرفت.

 

متن آهنگ

نه نمیدونی دلم چقدر تو رو میخواد
همین الان که بیرون داره بارون میاد
دستاتو بدی تنهایی هام یادم میره
منی که دلم از همه آدما سیره
آشوب قلبم میتونی آرومش کنی
اونی که وصله به جونم تویی
نمیشه باورش دلم میدونم آخرش دلم میمونه پای تو که کل زندگیش شدی.

 
ادامه مطلب ...

میخواهید موزیک بنوازید ؟ - کدام ساز موسیقی را برای نواختن انتخاب کنیم؟

راهنمایی کامل برای موزیک نواختن: یکی از ساده ترین راه ها برای انتخاب یک ساز موسیقی، رفتن به یک فروشگاه و امتحان کردن انواع ساز ها و فهمیدن ساز دلخواه است. البته، برای انتخاب یک ساز موسیقی، عوامل زیادی وجود دارند که باید به آن ها توجه کرد؛ مثلا ترجیحات موسیقایی هر فرد، میزان بودجه ی در دسترس، فضایی که هر ساز اشغال می‌کند، خصوصیات شخصیتی هر فرد، قابلیت حمل و نقل آسان ساز و پتانسیل های شغلی هر ساز.

در ادامه، بر طبق انواع مدل های ساز، توضیحاتی داده می شود تا در انتخاب یک ساز موسیقی به شما خواننده ی گرامی مجله ی قرمز کمک کند.

کدام ساز موسیقی را برای نواختن انتخاب کنیم؟

معرفی انواع سازها برای کمک در انتخاب یک ساز موسیقی

 

ادامه مطلب ...

دانلود موزیک محسن ابراهیم زاده بیقرارم

محسن ابراهیم زاده بیقرارم

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام بیقرارم

Download New Music By Mohsen Ebrahimzadeh Called Bighararam

محسن ابراهیم زاده بیقرارم

دانلود موزیک بیقرارم محسن ابراهیم زاده

 
ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ یاسین ترکی دست آخر

دانلود آهنگ یاسین ترکی بنام دست آخر

Download New Music Yasin TokriDaste Akhar

یاسین ترکی دست آخر

  

ادامه مطلب ...